Czy warto mieć w sklepie terminal płatniczy?
Nie ulega wątpliwości, że wszechobecne zarówno w sklepach spożywczych, jak i innych branżach stają się terminale płatnicze, jakie pozwalają na szybkie i proste płatności nawet w przypadku, gdy klientom zabraknie gotówki w sklepie. Z sporo badań wynika, iż obecność terminali w sklepach pozytywnie wpływa na wysokość sprzedaży, ponieważ klienci bardziej skłonni są wydawać pieniądze kartą aniżeli pozbywać się gotówki. Dzięki terminalowi istnieje szansa zrealizowania dodatkowych zakupów, gdy dysponujemy nawet mocno ograniczoną ilością gotówki. Terminal płatniczy jesteśmy w stanie zdobyć od firmy, która będzie w stanie nam go dostarczyć, jeżeli zdecydujemy się związać z nią właściwą umową. Powinniśmy ją niezwykle uważnie przeczytać, ponieważ może wiązać nas na stosunkowo długi okres czasu, a zarówno zawierać różne niekorzystne zapisy, z jakimi nie chcielibyśmy się zgodzić.
Umowy niezwykle wielokrotnie uwzględniają choćby kary za jej wcześniejsze zerwanie. Pożądane byłoby zorientować się zarówno czy terminal pozwala na sprzedaż doładowań, co może zwiększyć atrakcyjność naszego sklepu. Dzięki wdrożeniu szanse tj. płatność kartą możemy pozyskać nowych klientów, którzy dotychczas omijali nas sklep z uwagi na fakt, iż nie pozwalaliśmy na taką metodę płatności. Przed podpisaniem umowy i wdrożeniem terminala powinniśmy przeanalizować, na jaką kwotę transakcje realizują nasi klienci. Częstokroć do zastosowania terminalu zachęcają liczne pytania klientów o tę kwestię, dzięki czemu właściciel ma większą motywację do wprowadzania zmian.
Umowy niezwykle wielokrotnie uwzględniają choćby kary za jej wcześniejsze zerwanie. Pożądane byłoby zorientować się zarówno czy terminal pozwala na sprzedaż doładowań, co może zwiększyć atrakcyjność naszego sklepu. Dzięki wdrożeniu szanse tj. płatność kartą możemy pozyskać nowych klientów, którzy dotychczas omijali nas sklep z uwagi na fakt, iż nie pozwalaliśmy na taką metodę płatności. Przed podpisaniem umowy i wdrożeniem terminala powinniśmy przeanalizować, na jaką kwotę transakcje realizują nasi klienci. Częstokroć do zastosowania terminalu zachęcają liczne pytania klientów o tę kwestię, dzięki czemu właściciel ma większą motywację do wprowadzania zmian.